رادیاتور های ایران رادیاتور پنلی و پره ایی

معرفی مدل های پرفروش رادیاتور های ایران رادیاتور

رادیاتور آلمینیومی کال ایران رادیاتور:

میتوان گفت رادیاتور مدل کال ایران رادیاتور از بهترین های شرکت ایران رادیاتور است و در سال های اخیر  پس از رادیاتور ترمو طرفداران زیادی پیدا کرده است به طوری که این دو مدل یعنی ترمو و کال در حال حاضر در فروش و نصب با هم رقابت دارند. شایان ذکر است قیمت مدل رادیاتور “کال” ایران رادیاتور به علت بازدهی گرمایی بیشتر و طراحی بهتر، حدوداً 10 درصد گران تر از مدل رواج یافته ی ترمو می باشد. اما در صورتی که قیمت حدود 10% گران تر مدل کال به نسبت مدل ترمو ، برای مصرف کننده مهم نباشد ، انتخاب  مدل کال، انتخاب بهتری است.

در رادیاتور کال 500 ایران رادیاتور (Kal-500) و به ازای هر پره گرما دهی تقریبی 152  کیلو کالری در ساعت   و حجم آبگیری این رادیاتور 0.46 لیتر و وزن آن 1.5Kg می باشد.

مشخصات ابعادی و ظرفیت ها:

رادیاتور آلمینیومی مدل ترمو ایران رادیاتور:

در چندین سال گذشته بیشترین تعداد فروش و نصب رادیاتور مربوط به رادیاتور مدل ترمو بوده است ، علت آن هم کیفیت خوب، بازدهی بالا و قیمت بسیار مناسب رادیاتور ترمو می باشد. شایان ذکر است رادیاتور مدل کال ایران رادیاتور نیز در سال های اخیر  پس از رادیاتور ترمو طرفداران زیادی پیدا کرده است به طوری که این دو مدل یعنی ترمو و کال در حال حاضر در فروش و نصب با هم رقابت دارند. قیمت مدل کال ایران رادیاتور به علت بازدهی گرمایی بیشتر و طراحی بهتر، حدوداً 20 درصد گران تر می باشد. البته رادیاتور مدل ترمو در دو اندازه متفاوت TERMO 500 وTERMO 200 در بازار  وجود دارد.

در رادیاتور ترمو 500 ایران رادیاتور(Termocalor-500) و به ازای هر پره گرما دهی تقریبی 126 کیلو کالری در ساعت و حجم آبگیری این رادیاتور 0.45 لیتر و وزن آن 1.35Kg می باشد.

مشخصات ابعادی و ظرفیت ها :

 

رادیاتور آلمینیومی مدل اکو ایران رادیاتور:

ارزان ترین مدل از انواع مجموعه رادیاتورهای تولید شده توسط شرکت ایران رادیاتور, مدل اکو میباشد.باتوجه به قیمت پایین این مدل رادیاتور طبیعی است که ظرفیت حرارتی آن نیز به نسبت دیگر مدل ها پایین تر است و این در حالی است که ظرفیت حرارتی 133 وات در هر صورت باز هم از بسیاری از رادیاتورهای تولیدی بسیاری از برندهای موجود در بازار بیشتر است ضمن اینکه این مدل رادیاتور نیز مانند دیگر مدل های شرکت ایران رادیاتور از ده سال ضمانت برخوردار می باشد.

در رادیاتور اکو ایران رادیاتوربه ازای هر پره گرما دهی تقریبی کیلو کالری در ساعت 115 گرم  و حجم آبگیری این رادیاتور 0.3 لیتر و وزن آن 850 می باشد.

 

مشخصات ابعادی و ظرفیت ها :

 

رادیاتور آلمینیومی مدل سولار ایران رادیاتور:

رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور مدل وراندا 500 دارای طراحی زیبا و وزنی سبک می باشد و بدلیل طراحی خاص خود فضای کمی را اشغال می نماید.این رادیاتورها برای استفاده در سیستمهای گرمایشی مدار بسته با بخار آب (حتی با فشار پایین) و آب داغ موتورهای خانه های مرکزی مناسب می باشند.

در رادیاتور وراندا 500 ایران رادیاتور (Veranda-500) و به ازای هر پره گرما دهی تقریبی  کیلوکالری بر ساعت 158 و حجم آبگیری این رادیاتور 0.46 لیتر و وزن آن  1.46 کیلو گرم میباشد.

 

مشخصات ابعادی و ظرفیت ها :

 

رادیاتور پنلی فولادی ایران رادیاتور:

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور به تازگی معرفی شده است. رادیاتور پنلی ایران رادیاتور از نظر ورق و ضخامت آن خوب و قابل قبول می باشد، این رادیاتور پنلی دو کنکتور می باشد که موجب می شود گرمایش بیشتر و مناسب تری را انتقال دهد.رادیاتور پنلی ایران رادیاتور با قیمت رقابتی که دارد توانسته فروش خوبی را در مدت زمان کمی که از معرفی آن می گذرد بدست بیاورد. رادیاتور پنلی ایران رادیاتور از سایز 60 سانت شروع می شود و پره های 20 سانتی به طول آن افزوده می شود.

در رادیاتور پنلی ایران رادیاتوربه ازای هر متر طول گرما دهی 1650kcal/h  و حجم آبگیری این رادیاتور 3.4 لیتر و وزن آن 19کیلو گرم میباشد.

 

مشخصات ابعادی و ظرفیت ها :

 

برای مشاهده مدل ها و برند های متنوع رادیاتور پنلی و پره ایی به وب سایت زرین فروش مراجعه فرمایید.